Sunday, December 8, 2019

Marry Brown Caltex Sg Choh

Fast food paling dekat dengan rumah rasanya kot. Baru je bukan dalam tengah tahun. Selalu berhenti isi minyak je kat situ tak pernah pulak nak menyinggah. Seingat saya, saya pernah makan marry brown ni 2kali je. Sekali masa kat KLIA sebelum naik flight ke Krabi. Dan sekali lagi masa jalan-jalan kat Genting. Masa kat Genting saya order bubur sebab kawan-kawan cakap bubur dia sedap. Dan masa di KLIA saya makan fish & chip. 

Pada saya biasa je rasanya. Tak ada yang special sangat. Mungkin sebab lebih teruja nak berjalan dari makan fast food kot. Hahaha..

Semalam balik dari hantar kek kahwin ke Rawang Perdana, anak-anak dah kebulur dalam kereta. Baby Naeema pun menangis-nangis tak nak duduk di car seat. Saya yang memandu agak serabut dengar jeritan dia. Terus berhenti kejap di Marry Brown. Sambil-sambil cuba makan sini.

Masuk je rasa macam wow.. waktu tu memang tak ramai orang jadi memang rasa sangat selesa. Meja luas dan bersih. Environment yang sangat selesa. Ruang bermain yang bersih dan cantik. Memang rasa selesa. 

Mulanya saya order kiddy meal set burget dan bubur sahaja untuk anak-anak. Tapi selepas rasa dan tengok anak makan, terus saya order snack meal untuk saya. 2ketul ayam, 1 mashed potatoes, 1 salad dan 1 bun. Sedap pula saya rasa bun dia. Hahaha.. maklumlah tak pernah makan. 

Alhamdulillah anak-anak enjoy makan dan main kat situ. Dapat pula toy utk set kiddy meal tu. Lagi la mereka seronok. Naeema pula enjoy je. 

Siap makan, anak-anak pun dah tenang boleh la teruskan pemanduan pulang ke rumah. Lain kali boleh ajak suami makan sini lagi. Seronok dan puas hati. 



No comments: