Wednesday, December 4, 2019

Frozen 2

Untuk mak ayah yang ada anak perempuan, mesti faham demam frozen macamana. Bukan anak-anak je yang suka rasanya, kakak-kakak dan mak-mak pun layan movie frozen ni. Pada saya sendiri, karton disney memang tak pernah mengecewakan.

Hari ke 3 ditayangkan saya tak dapat tahan diri nak pergi tengok juga. Kebetulan suami balik kerja awal sedikit dari biasa. Saya tengok tiket online tgv masih ada empty seat utk jam 8malam jadi cepat-cepat beli. Anak 3 jadi saya beli 2 tiket couple seat total rm82.00. Beli melalui online dan akan terima pengesahan melalui email. Jadi nak masuk nanti tinggal scan sahaja.

Bila bagitau si alisha yang kita akan menonton wayang frozen 2, dia la yang paling beria-ia. Dah dia ajak dari mula thriller ditayangkan di astro. Tapi macam biasa la, dia punya barang masuk wayang macam nak pergi balik kampung. Siap bawak penutup telinga untuk Naeema. Takut bising Naeema nak tidur katanya. Pulak tu sibuk nak pakai baju frozen dan ikat rambut macam elsa. 

Untuk Frozen 2, bagi saya, sangat-sangat enjoy tengok. Kelakar dan lagu-lagunya best. Alisha keluar wayang terus menyanyi-nyanyi. 

Rasa nak pergi tengok lagi pula. Hahaha.. 

Untuk movie egen Ali the movie, saya masih belum menonton. Sebab saya jarang tengok rancangan ni di tv. Tapi rata-rata kawan-kawan yang dah tengok kata best. Saya ajak si Iman, tapi dia tak mau. Dia lebih kepada movie boboiboy jadi dia tak heran movie lain. Hahaha...


No comments: