Friday, May 1, 2009

labour day

arini aku xbuat apa pun kat umah. exam ada lagi 3paper. erm... chayork2!!! mula2 tu memang give up sbb 2paper aritu aku xbleh buat. pastu, dia bagi aku motivasi. kalo aku sendiri yng ckp aku xbleh buat, mcm aner aku nk buat. so, aku kena yakin yng aku mampu buat. asalkan aku usaha dan tawakal. apa yng akan terjadi nanti, itu rezeki dan takdir. so.... aku boleh!!! chayork2!!...

tadi eka datang dgn adik dia, am. eka ni kawan aku satu skolah kat teknik dulu. satu class n satu dorm. orng pertama yng aku tegur masa masuk teknik, hehehe... kire best friend la ni. ingt lagi ada 1malam tu, kitorng makan coklat cadbury crunchy. hehehe. makan tengah2 malam. pastu esoknye kene selsema. hehehe... tak tau la aku nape leh kene selsema. ada kaitan ke coklat ngn selsema ni ek? hehehe....



pastu, masa nak spm tu, dia la yng jadi guru tusyen aku. tusyen add math. masa tu dah kol 11 da. lampu dorm kene padam. aku n eka study pakai iron board utk jadikan meja n blajar kat tepi tingkap. sbb kat situ je yng paling terang pun. kol 12 lebih baru tdo. hehehe.. tq cikgu. sbb dia la, aku lulus add math dgn result yng agak ok. klo x, mesti fail. hehehehe. tapi result dia pun sama je dgn aku. hehehe... kire dia xpuas ati gak la sbb ank murid leh sama level dgn guru. ekekeke...pastu, kitorng sama2 dapt masuk politeknik. tapi dia xdpt smbung civil. dia amik akaun. n skng ni, dia tukar arah lagi. jadi tailor. hehehe.. makin cantik n comey. seronok sgt jumpa dia.



aritu mama kata labour day ni nak g memncing kat batu layar. tapi xjadi palk. jeles la. sbb aku sorng je yng xjoin. sib baik xjadi. ekekeke...... tapi akak2 semua balik kpg la. sbb cuti panjang. akak jat ckp tadi, anak buah aku, aidid dah pandai cakap "betul betul betul.." hehehehe... comeynye. xsabarnye nak balik rumah. lagi 6 hari....

No comments: