Sunday, February 21, 2010

tq JPA

korang ingt x mcmaner menggilenye aku bile duit jpa lom masuk2 lagi seminggu sblum raya cine. huhuuhu... sungguh malu bile teringat. okay. kite lupakan okay. sbb JPA dah pun berbakti pada aku. terima kasih JPA. sem depan bagi lagi yer...
ok, kebetulannye masa duit jpa masuk, aku pun keluar g dungun. maka, sempatlah aku belikan seseorng tu hadiah yng ikhlas dari ati aku...

utk aidid. buah ati aku.

utk sayang aku.

utk lecturer aku. erkk.... ok ke bagi benda ni kat dia?? ok kot. lagi pun die tgh mengandung anak pertama. (^_^)

utk diri sendiri. (^_^)


dan...


dan...

yng xdisangka2, aku pun dapat adiah dari die. (^_^) sangt gembire. tq sayang.. u manis macam gule (^_^)

2 comments:

fiD said...

he, lelaki x layan novel,uhuh

نورازريناابوحيري said...

bukan novel la. buku motivasi. tak kira. kene abiskn jugk baca. t kasi test la kt dia =))