Tuesday, February 9, 2010

pizza hut

mlm tadi, kol 8.30mlm, kami ada class ganti utk subject operation mgt. lecturer yng bertanggungjawab adalah mdm nik noor afizah azlan.

komen ikhlas dari hati yng jujur dari diri aku. aku memng suka kat lec ni. sbb apa pun yng kuar dari mulut dia, memng aku paham sebutir2. insyaAllah. walaupun intonasi yng dia gune masa dlm kelas adlah terlalu tinggi. tapi dia mmng best.
kelas OSHA pun aku amik dgn dia jugak. so dalam 5hari kuliah, aku akan jumpa dia selama 3 hari. tapi mcm clas OPEM jugak. class osha memng best. cara dia mengajar, lebih kepada discussion. and cara dia communicate bagi aura kepada student utk participate in class. serius. aku memng suka cara dia mengajar.
tapi bab menanda test or exam, menurut gosip2 liar, dia ni mmng straight skit. well, pada pendapat peribadi aku la, memng la dia patut wat mcmtu. sbb xde la uitm kluarkan graduan yng 1st class tapi sbb markah kesian dari lecturer. opss.... stop. bukan ini yng aku nak cerita.
kelas malam kami bermula jam 8.40 tak silap. dan berakhir jam 9.30 mlm. huhuhu... sungguh express. yang bestnye, dia datang mlm tadi bukan dgn tangan kosong. tapi dgn sedikit juadah utk sntapan kami.


2 keping pizza yng nampak sedap. walaupun telah dipotong kecil2. sbb nak semua orng dapat merasa.

ini wan, classmate aka senior kitorng

kak asiah dan ayu. juga classmate n merangkap senior

emieza. dah banyak kali tunjuk gmbar dia ni.

so, saya sangt berterima kasih pada mdm sbb belanja kami. makin cinta dan sayng pada mdm la. (^_^) n mdm pesan sblum kluar tadi, kalo nak dia belanja lagi, pastikan test nanti result dapat at least gred b. huhuhu
oh mdm, i will start study tonite. (^_^!)

4 comments:

Fráhÿnx Rõsè :) said...

comelnye video kucen tuh, tapi sy takot kucen..haha

Sharif Azreena said...

memng cumel pun. yng paling best, die xde eko. huhuhuhu... sgt comel

Kaito said...

best gile dapat makan dalam kelas...cikgu join sekali ke? =)

Sharif Azreena said...

aah. puan tu makan sekali ler. best2. moga murah rezeki die. amin