Sunday, February 21, 2010

i'm back

ok... cuti sudah tamat. STOP!! no more main2 n no more cats... kenape tetibe cats plak ni? apa kene mengena cats dgn cuti???

well.... i'm proudly present.....

>

>

TARA.....






okay... jgn pura2 kata die xcomel. baik mengaku saja ok. ini oren. baru je mama adopt die dari cat shelter. hahaha... kidding. mama amik dari umah busu je. masa die baru lahir, memng aku dah tempah awal2 kat busu nak die ni. sbb die OREN dan jantan. (^_^)

so, bile die dah besar sikit n pandai minum sendiri, aku pun amik la. sepenjang cuti asyik main dgn dia. smpai lupa nak buat assignment. oh tidak... salahkan oren je madame. (^_^!) ini semua angkaranye. Oren, ko jgn marah kak in sbb kak in ckp ko yng punye angkara. t kak in xnak belikan susu okay. (sungguh keji mengugut kucing kecil yng tak berdosa ini. huhu)

malu sungguh memnggil diri sendiri 'kak in' kat kucing yng xsunat ni. huh.. mungkin sbb aku xde adik maka aku panggil diri sendiri akak.(^_^!!)

ok, berbalik cite pasal Oren. si Oren ni umur dalam 3bulan rasanya. sbb dia lahir masa aku tgh cuti praktikal aritu. anggaran kasar je tu. sbb dia terlalu kecil dan masih belum putus susu ibu, aku dgn rajinnye antar dia g umah busu tiap2 petang utk bagi can dia menyusu kat mama dia. kesian sgt tgk die. tapi kalo dia dah kenyang, dia xingt pun mama dia. apa punye kucing da....
mule2 aku nak gak wat contest utk bagi nama kucing baru aku ni. memandangkan aku xpenah wat contest. tapi, idea nak wat contest tu tetibe tepaksa dibatalkan sbb aku dah pun bagi dia nama. aparah aku ni kan... (^_^!) xpe2. x ada idea, aku wat contest utk korng k. tanda menghargai aku selama ini. (^_^)



No comments: