Wednesday, February 3, 2016

Rezeki yg tak terjangka...

Alhamdulillah...

Si kecil nalya, hujung bulan ni genab 1tahun. Si abg iman plak dah masuk 3tahun lebih.

Makin cerdik.. makin bnyak perangai. Seronok tengok dorang main sama2, gelak sama2, gaduh sama2.

Nayla da tumbuh gigi 4. Comel je. Sbb giginya tak center.. hahaha. Gigi belah kanan atas, yg bawah kat tengah je. Bile sengeh nampak kelakar...

Iman pun dah banyak membebel. Siap boleh hafal dialog kungfu panda lagi..

Nervous jugak bile dapat rezeki lagi diwaktu anak2 masih kecik.. rapat2 plak tu.. nayla blum masuk 1tahun pun lg.. huhuhu...

Kesian sbb dia masih nak manja ibu..

Harap2 ibu kuat... ayah dan anak2 kene kuat jugak ye...

Apa2 pun alhamdulillah atas rezeki ini.. insyaAllah aku akan usaha yg terbaik.. terima kasih Ya Allah...

*mengidam nak makan rumpai laut yg fresh la pulak... huhuhu... jauhnya nak cari....

2 comments:

arnie said...

wahh!!! congratss!! alhamdulillah.. =)

didoTaz said...

happy for you...rezeki tu...aku ni ha, dh berapa tahun dh cube xlekat-lekat lagi..doakan aku ye... :)