Thursday, September 5, 2013

Pump dimana? Dimana-mana

Sepanjang jadi ibu bekerjaya yang menyusukan anak, dah banyak tempat aku mengepam... Tandas... surau... library... meeting room dan tempat paling popular adalah Recreation Room...

bilik ni sebelah meja aku je.. dalam tu mmng best.. ada tv, wii, set home theater dan macam2 barang riadah... kalo tghari akan jadi tempat tidur sbb ada sofa yg super duper best...

yg paling best, bilik ni xde cctv...

masa mula-mula dulu mmng tiap kali nak masuk bilik tu mcm segan2 je.. yelakan budak opis semua bujang dan muda-muda.. yg da kawen pun masih blum ada anak.. apa diorang tahu...

lama-lama aku imun.. mcm2 istilah diorang akan cakap kalo aku masuk bilik tu... 'pumping' la... 'aktiviti' la... apa-apa la... mula dulu aku segan.. segan sangt2.. lama-lama aku rasa tak kisah.. peduli apa aku.. bukan korang yang sakit.. bukan korang yg susah.. klo aku tak pump, anak aku nak makan apa.. berbekalkan motivasi tu, aku semangat balik. biarlah nak kata apa.. yg penting si bijak dapat susu ibu yg penuh kasih sayang.. ohhh... feeling loooooovvvveeeee.....


No comments: