Sunday, August 14, 2011

SEPULUH

sepuluh sebab kenapa aku cinta dia
  1. dia hadir dalam hidup aku dan xpernah tinggalkan aku
  2. memberikan semangat masa aku hilang arah
  3. selalu buat aku ketawa
  4. selalu buat aku rasa akulah satu-satunya wanita (selain keluarga) yang dia sayang
  5. berani marah aku kalau aku buat perangai
  6. tapi akan pujuk aku balik lepas aku sedar kesilapan sendiri
  7. jaga kesihatan aku dan akan marah2 kalau berat aku makin naik
  8. paksa-paksa aku bersenam setiap hari
  9. memberi bantuan dan sokongan tiap kali aku ditimpa masalah
  10. ada tiap kali aku call dan xpernah xreply msg aku :)

sepuluh perkara yang aku xpernah jangka tentang dia
  1. xsangka dia suka kucing
  2. xsangka dia kedekut
  3. xsangka dia kebudak2kan
  4. xsangka dia banyak cakap dan kadang2 membebel mngalahkan aku sendiri
  5. xsangka dia seorng yang sangat teliti
  6. xsangka dia simpan semua resit2 ATM
  7. xsangka dia suka pedas
  8. xsangka dia suka pasang lagu kuat2 dan nyanyi lagu yang sendiri xpaham
  9. xsangka dia xpandai menjerit
  10. xsangka dia pun sukakan aku :)

No comments: