Wednesday, February 25, 2009

What i really want, i'll lose it

aku terlalu kecewa dgn apa yang terjadi. mungkin ke aku ni tak tau bersyukur? ataupun aku marah pada kenyataan? semua yng terjadi ni adalah ketentuannya. aku cube utk terima. setiap kali itu jugaklah aku cube kuatkan diri. Allah tak berikan apa yang kite inginkan sbb itu bukan yang terbaik utk kita.
aku kalah pada kekurangan diri aku sendri. macamane aku nak lalui semuanya? dgn kelemahan ini, mungkin ke aku akan tetap terhukum dan dihukum lagi?

Dia pergi dari aku tanpa kerelaanya sendri. kenapa aku harus dihukum sebegini? dia syangkan aku dan aku syngkan dia. tapi keluarga dia tak restui hubungan kami. dia ditunangkan dengan pilihan keluarga. aku tak snggup mengganggu dia lagi. aku harap dia berbahagia dgn pilihan keluarganya.

Awak, biarpun kita tak bersama. saya hargai setiap detik perkenalan kita. terima kasih kerana sentiasa menyokong saya selama ini. memberikan saya semangat dan kekuatan. kejayaan ini milik kita. saya hargai setiap saat bersama awak. biarpun sekejap tapi awak membantu saya utk mengenal kehidupan ini. memberi sya kekuatan dalam diri. keyakinan pada hidup ini. terima kasih. semoga awak sentiasa berbahagia.

No comments: