Thursday, February 26, 2009

this tears can't stop

aku cuba lalui permulaan hari ini dgn kekuatan. aku bagun dgn tangisan. aku harus hadapi hari ini dgn kekuatan.

aku tak mampu tersenyum. kesedihan dan kekurangn diri ini melemahkan aku. aku rindukan dia.

aku kuatkan diri utk pergi klas. airmata ni tak mampu berhenti. sepanjang perjalanan aku menangis. Ya Allah... kuatkan la hatiku. airmata ini tetap aku tak mampu tahan walaupun masa lecturer memngajar. Ya Allah, berilah aku kekuatan. ketabahan utk menghadapi ujian Mu...

aku teringatkan mas. aku nak jumpa dgn mas hujung minggu ni. dapatla aku lupakan apa yng sedang berlaku. tapi mas ada program lain. Aidil nak datang j.b. terpaksala aku batalkan niat aku. mas, apa kau kau lalui dulu, kau dah dapat harungi. doakan aku dapat harungi semua ini.

No comments: