Monday, September 21, 2015

Nayla almost 7month

Cepat betul masa berlalu.. rindukan nayla yg lembek2.. mcm masa pantang tu... ooohh.. rindu..

Masa dalam pantang, tak dapat main dgn dia sgt sbb tak sihat kan..

Ni dah 7bulan.. dah bijak sgt dah..

6bulan, da start maju mengesot2.. tak smpai seminggu dah pandai angkat muntut... ni dah pandai merangkak 2 ke 3 langkah.. hebat..

Dah start makan jugak... makanan pertama dia adalah bubur hospital... oooo.. sian anak ibu..

Dan haritu dah pandai panjat meja dan berdiri tepi meja. Dia geram sbb ada roti atas meja tu. Hehehe...

Genab umur 6bulan, nayla masuk hospital sbb kene bronchopnenumia. Jangkitan kuman dalam darah dan paru2. Seminggu jugak la aku teman dia kat spital.. malam2 je nangis sbb rindu kan iman..

Oooo... anak ibu cepat betul membesar.

Iman pun dah pandai nyanyi2.. pandai cakap.. pandai sebut bubu.. hehehe... dah pandai jugak nak mintak toy.. dah pandai merajuk kalo tak dibelikan... oh anak...

Bila didukung, dah rasa berat.. kakinya dah panjang.. hehehe.. tp tetap manja.. bila didepakan tangan terus lari datang nak peluk.. mintak kiss...

Sayangnya ibu kat anak2 ibu..

Semoga sihat membesar ye...

No comments: