Friday, July 10, 2015

Redone... berbaloi...

Selepas 1bulan penggunaan.. boleh la rasa penjimatan guna redone ni..

Bil aku dari rm99 jd rm39
Bil mama dari rm30 jd rm15
Bil suami dari rm80 jd rm50

3 bill dalam rm100je..

Coverage.. mmng ok dari tone exell dan celcom.. hahaha.. sbb time xde line celcom, dia pakai line maxis. Kire mcm tumpang line kot..

Thursday, July 9, 2015

7 hari sudah...

Rutin dah berubah...

Dulu pagi bangun lewat... malam tdo lewat.. siang jaga anak dan masak..

Skng bangun awal.. tdo awal.. siang keje.. anak dan masak, serah kat suami.. hehehe..

Semoga dipermudahkan.... insyaAllah..

Thursday, July 2, 2015

Perkembangan baby 4bulan

Nayla sudah 4bulan.. dah pandai main sgt2 da..
Klo letak toy depan mata dia, tangan, kaki, badan gerak2 nak ambil toy. Dapat toy terus masuk mulut..

Dah pandai meniarap dan pandai menelentang..

Dah pandai angkat bahu masa meniarap.

Dah pandai main airliur buat buih..

Dah pandai merajuk klo tunjuk botol susu.. dengan ibu, no botol2 ye.. nayla nak tek...

Wednesday, July 1, 2015

1st day

1st day at work...
1st day iman n nayla g sekolah...

Tak bleh nak cakap apa... cume smpai opis je dah rindu anak2 manja ibu...

P/s: ayah antar iman n nayla g taska. Iman terus meluru lari masuk sekolah pastu main2. Skit pun tak heran kat ayah dia... hahaha

#ibujeygemolebih
#imannaylaokjelaibu