Wednesday, May 6, 2015

Demam...

Hi hohohoho...
Hi hohohoho...

Tiap kali arwah abah demam dulu, mesti tengok dia berselubung pastu sebut 'hi hohohoho...'

Dan tiap kali aku demam, mesti arwah suh aku baring kat pangku dan abah cakap, 'sian anak abah ni demam. Kecik-kecik dah demam'.. padahal masa tu kaki dah panjang.. dah terjulur keluar...

Tp tiap kali dengar abah cakap mcm tu, terus nangis.. manja la tu kononnya...

Skng, klo demam, sendiri jaga diri sbb anak2 dan suami akan demam kaw-kaw.. alhamdulillah, masih larat berbakti walaupun dalam kesakitan..

Alhamdullillah, nayla demam sikit je. InsyaAllah, ikut mcm ibu dia.. kuat lawan sakit..

P/s: nayla, kita perempuan.. nampak lembut tp kita paling kuat tau... kite kuat nangis tp kita tabah tau.. sbb kite perempuan.. tu keistimewaan kite..

No comments: