Saturday, April 11, 2015

Servis astro iptv

Aku bukan pengguna atau pelanggan astro iptv.. tp nak cerita jugak..

Haritu aku g umah kak dayang.. dia baru je upgrade astro dia ke iptv. So budget boleh la tgk astro best skit sambil mengonline.. hahaha... tp apakan daya.. sepanjang hari aku kat umah dia, astronya tiada siaran.


Kak dayang kata mmng biasa mcm tu sejak tukar ke iptv. Dulu ok je.. bila call astro, katanya xbayar.. hahaha.. kene maki dgn abg ipar sbb dia dah bayar kot. Bagi reference no bayaran, tak lama tu baru ada siaran..

Hahaha... sian kot org yg kene maki tu.. tp mmng tak patut pun astro ni.. org dah bayar pun tak kan tak dapat detect. Siap abg ipar aku cakap, ni seminggu, dua kali saya call astro ni boleh claim ke bill telefon saya. Hahaha...

Nasib la...

Sbb tu la umah aku tak de astro.. lgpun astro kan siaran dia ulang2 cerita yg sama je.. so tv aku cucuk external hard disk pasang movie monster universiti hari2.. ulang cite yg sama tp tak yah bayar.. sampai si bijak dah boleh hafal dialog si mike dgn sullivan. Hahahaha....

No comments: