Tuesday, April 14, 2015

Product review - mary kay

Aku start pakai mary kay ni lepas bersalinkan si bijak. Mean dah 2 tahun la kan..

Alhamdulillah pakai ok je.

Aku confident pakai ni sbb akak opis aku pakai. Dan dia kata mak dia pun dari muda pakai produk ni.

Tgk akak tu pun makin cantik je.. dari muka bulat, pakai mask dah nmpak muka ada shape skit..

So far aku pakai pun ok je. Masa mula2 pakai mmng cantik je muka. Kulit gebu dan bersih..

Tp la ni malas nak pakai.. sbb baru nak pakai mask, anak menjerit nangis.. tak bleh nak fefiling spa kat umah. Paling2 pun pakai waktu dorang tdo. Tp time tu la nak masak dan kemas rumah...

Tp serius best.. walaupun harga boleh tahan mahal, tp tahan lama kot... so mmng berbaloi..

So far aku pakai facial, mask, lips mask, lipstick, foundation, moisturizer, loose powder, lips gloss dan foundation primer.. mmng best dan puas ati..
 

No comments: