Thursday, February 12, 2015

Contraction timer.. apps utk kire contraction

Genab 40 minggu. Mlm td tak boleh tdo sbb brixton hicks. Huhuhu... sangat2 tak selesa. Siap marah2 bile aircond sejuk sgt. Hahaha...
Ok.. aku pakai apps contraction timer ni utk tau samada sakit yg aku alami tu betul2 contraction nak bersalin atau sekadar brixton hicks. Xmo da g spital pastu cek VE tp xdr bukaan.. buat sakit n malu je...
Apps ni mudah. Main tekan2 je bile contraction datang dan berhenti. Pastu dia akan listkan history tu. Klo bacaannya tempoh masa antara contraction tu makin pendek dan rapat2, so betul la tu contraction nak bersalin. Mcm aku tu kejap 10 min, kejap 6 min, kejap 3 min, pastu 10 min balik... insyaAllah tu brixton hicks..
Letih melayan brixton hicks ni. Masa abg baby dulu xdr pun brixton hicks ni... huhuhu... xpe la.. layan je..
Sakit kan penghapus dosa kecil.... insyaAllah...

No comments: