Wednesday, February 18, 2015

Addicted... kopi 434

Ni serius... org mengandung sepatutnya kene elakkan minum minuman yg ada kafein.. tp mengandungkan adik baby, mmng suka minum kopi dan tea.. patut la HB asyik turun je.. tak bagus ye mak-mak dan bakal mak-mak...
Tp sebab ketagih, aku minum la jugak. Sib baik bukan ketagih kopi starbuck.. hahaha...
Kopi 434.. org muar kenal la kopi ni. Sgt femes dikalangan org muar.. hahaha...
Tp ada jugak 2-3 org kawan2 aku yg datang muar semata2 nak pekena kopi 434 ni. Xtau la apa yg sedap sgt. Tp aku layan jugak la minum..
Bos abg ipar aku pun selalu gak kirim kopi 434 dgn mee siput kalo dia balik kmpung. Nk amik hati bos, layankan je la... hahahaha...
Ok.. smpai sini je la entry kali ni..
P/s: agaknya adik baby tak mo kluar2 sbb sedap duk dalam perut ibu. Ibu minum kopi hari2. T dah kluar xbleh minum kopi ye.. hahahaha....

No comments: