Tuesday, August 6, 2013

2 August 2013

Jumaat haritu, 2 August 2013, dari jam 3 pagi lagi si bijak dah bangun merengek-rengek. badan panas. sian si bijak demam.
Terus aku amik EL. suhu badan antara 38 - 39 celcius. sepanjang hari aku jerlum dengan air dan asam jawa. sepanjang hari jugak la si bijak tak nak berenggang dengan aku. nak tidur pun atas lengan aku je. bile aku gerak sikit, dia terjaga. kesian... last-last, aku pun dia je si bijak lena smpai puas.
da malam sikit, dia da mula ceria. mungkin dia rindu nenek kot. dia tau la malam tu nak balik umah nenek. hihihi... dalam bersiap2 nak kemas barang, si bijak mula angkat2 bontot dan merangkak. hihihihi... memng comel. walaupun lambat, walaupun agak sukar, si bijak cube jugak merangkak. ooohhh... anak ibu nak pandai merangkak rupanya.. happy to see that :))

note: semoga anak ibu sihat dan membesar dgn kuat :)


No comments: