Saturday, December 4, 2010

episod FYP

ni cerita basi yer.. nak baca bleh teruskan. xnak baca bleh je close windows. hehehe... saje je aku nak tulis kat cni jugak walaupun dah basi n berkulat. kenangan tu... memng kenangan. as mention before, aku bertungkus lumus siapkan FYP. 3malam berturut-turut xtido. maksudnya bukan hari siang aku balun tidor. tapi memng xtido langsung selama 3hari. gile kau. mata memang sembab nak mati.

tapi ku gagahi jugak sbb nak siapkan system aku ni. tapi sebenarnye banyak je error yang aku buat. tapi nasib baik examiner aku xtanye lebih2 masa presentation aritu. lepas je abis presentation system, kitorang ada presentation untuk poster pulak. dan nasib jugak xramai orang yang datang masa tu.

email dah dibagi kepada semua staff uitm dungun untuk datang ke poster presentation kitorang. tapi esoknye raya hari. masing2 pun malas nak datng sbb exited nak raya kan.

ok... jom la layan gambar.. :P




sara, yuyui dan june menanti di booth masing2. menanti apa tu xtau la kan... huhuhuu


booth no 10, maisarah territory....


sambil2 tunggu judges abis judge. hahaha... xde orng datang la katakan....


amik gambar kenang2an dgn all cs224 student and lecturers... i'll missing u...



time makan mesti la excited gile... wing aku punye!!!!

1 comment:

enyheartsdiamond said...

giliran saya berfyp tahun depan.. arggghhhh :DDD