Tuesday, August 3, 2010

aku dapat ancaman bunuh....

tadi malam kuar pegi mcD sbb tetibe teringin nak makan ayam mcD. kami pun dgn xmalunye pinjam la kereta cik EMIZA, si jujur itu. balik dari mcD dalam jam 11mlm, aku pun masuk bukakla pintu pagar rumah. dari jauh aku dah nampak ada sesuatu dalam kasut heel 2 1/2' aku.

makin dekat, aku rasa makin cuak. huh... ada pistol dalam heel aku. biar betul. sape nak bunuh aku ni. apa salah aku. mcm2 dah pikir time tu. bahaya ni. tapi nasib baik aku dah beli insuran. hahahaha... aku pikir lagi, xbleh kuar umah dah pas ni. sure nak balik kpg esok jugak.

aku xpasti plak pistol jenis apa semua tu sbb aku bukan CSI. dulu masa wataniah plak xde blaja pasal pistol ni. kitorang belajar pasal senapang je. huhuhu... nak dijadikan cerita, inilah gambar pistol tu....


huhuhu... cuak kau bile nampak pistol tu. sekali dekat tgk, pistol air da. sape punye tah. rumah student UiTM takkan la ada benda ni. mana tah asal usulnye aku pun xpasti. huhuhu..

ok, ni shawl baru beli dgn nadia minggu lepas. cantik kan...

No comments: