Monday, May 24, 2010

10 fakta tentang saya...

aku jumpe benda alah ni kat blog member aku yng paling cute. maisarah. maka, aku telah meng'copy and paste'kannye. hihihihi...

10 fakta tentang saya

1) nama penuh adalah Nur Azreena. nama yng lain dari adik beradik yng lain smpaikan masa kecik dulu selalu kene buli cakap yang abah terjumpa terapung2 kat sungai. sbb dulu2 abah memng kaki pancing. (^_^!) family panggil adik sbb anak paling last. kawan2 panggil een @ in @ azreena. ada gak setengah2 tu yng panggil cik un. xtau mana datangnye name tu. dan anak buah panggil 'cun' sbb xreti nak sebut cik un menyebabkan akak2 semua rasa tidak puas hati.. (^_^!!)

2) sangat sukekan kucing. xkire la kucing comey ke xcomey ke tetap sanggup kata comey sbb kalo kata xcomey rasa mcm kucing tu kecik ati n majuk.

3) paling suke tgk kasut orng. kalo jalan2 mesti usha kasut orng. xkisah la kalo kasut sendiri busuk n terlekat taik kucing ke apa ke.

4) bile tgk cerite romantik @ sedey sure xnangis. tapi klo tgk cite cartoon or cite yng ada binatang2 yng sedey2 skit tu sure meleleh air mata. sangat......

5) paling pelik dalam adik beradik. sbb mungkin nama yng lain dari yng lain kot buatkan aku lain dari adik beradik yng lain. paling otai n slumber n degil n nakal n manja n ngada2 n semua la yng paling2 tu. (^_^!!)

6) penah keje kat dungun as site q.s dan skang smbung blaja pun kat dungun... (^_^!!) mengapakah???

8) ada adik beradik 3 orng saje n semuanye pempuan. maka, sangat gembira masa kakak pertama kawen maka ada abg. (^_^) hihihi....

9) sangt sukakan coklat. xkisah la hitam (dark choc) ke putih (white choc). klo p beli big apple, semua pun chocolate smpai semua member pun muak makan chocolate. adoilahh...

10) sangt sukakan makanan yng pedas2. masa duduk kolej sngt tertekan sbb tiap kali mintak nasi goreng cili api extra pedas mesti xpedas jugak. (^_^!!)

10 perkara menakutkan saya:

1) ALLAH
2) bile mama jerit panggil 'ADIK!!!!' sangt scary (^_^!!)
3) bile xde duit tapi kene bayar bill tepon, broadband, umah sewa
4) ditinggalkan kat umah sorng2 tengah2 malam
5) kene skodeng
6) si dia merajuk n marah...
7) lelaki besar yng berjambang
8) result exam
9) gelap
10) cite antu


10 perkara yang selalu saya sebut

1) hello...
2) OMG
3) WAT....ever..
4) da....
5) babe
6) baeeek....
7) poyo...
8) haruske???
9) je??
10) so???


10 perkara yang amat bernilai

1) family
2) bf
3) kawan2
4) handphone
5) laptop
6) cik kancil (^_^!!)
7) buku asb
8) broadband
9) bantal merah
10) cumi n oren


10“pertama kali” dalam hidup saya

1) bayar bill tepon tanpe mintak duit mak sesen pun
2) keje jadi kuli kat dungun
3) ada orng yng betul2 sayang kat saya. hihihihi.. malunye... (^_^!!)
4) main skateboard n hampir masuk pertandingan xtreme game. apakah???
5) belajar kendalikan senjata api
6) menembak kete kebal 'adnan' gune 'adnan' jugak masa wataniah dulu
7) menawan gunung ledang setelah hampir 10 thn hidup di kaki gungung. lol..
8) berjaya bawak kete ke tangkak
8) pratikal cume 1bulan je kat hei-tech padu
10) orng ckp yng die terpikat dgn saye sbb mata saya. lalalalalan (^_^)

2 comments:

Myee said...

aku cute ke?hahahah..bodek la tu..

Sharif Azreena said...

cute la... walaupun xbape nak ikhlas puji ko