Sunday, March 28, 2010

sambutan earth hour

mlm tadi, tepat je jam 8.20mmlm, aku dgn slumbernye matikan semua lampu n kipas kat dalam umah tu. housemate semua bengang je sbb masing2 xready lagi nak bergelap. hahaha... si sarah tengah iron baju. si june plak baru nak amik tuala nak p mandi. kay plak dah ready atas katil. port baik punyer.

aku: jom lepak tepi pantai nak. panas la kat cni.
kay: serius ke hang ni?
aku: tah ko. nak ke tak nak?
kay: woit... siap2. kite p pantai ar.

hahaha... dalam masa 10 minit je june mandi n bersiap2 nak kluar. tabik spring kat june sbb berjaya mandi dgn sekejap. hahaha..
dan akhirnye, malam tadi kami telah menyumbangkan selama 2jam kepada bumi tercinta ni. malam tanpa penggunaan elektrik dan tenaga. GO GREEN!!!!....

4 comments:

Mye said...

xajak pun...

Mye said...

xajak pun...

نورازريناابوحيري said...

aku ajak kat fb je aritu. hihihi... =) tu pun p dah lambat skit.

aRi sHu said...

i smbut earth hour dkt fun fair..terang benderang..hikhik..