Friday, February 5, 2010

lu pikirlah sendiri de movie

movie 'lu pikirlah sendiri de movie' yng bakal ditayangkan di pawagam pada 11.2.2010 nanti. sile jeles dgn aku kerana aku dah pun tgk cite tu sebelum ianya ditayangkan.
mula2nye aku xplanning pun nak tgk cite tu yng akan diadakan di dewan aspirasi uitm dungun pada jam 8.00mlm 3.2.2010. aku mulanye xde la xsited sgt nak g tgk. tapi memandangkan myexara, nadia, ayuni dan emieza dah belikan tiket utk aku. siap nadia sponsor tiket lagi. huhuhu... sangat terharu. membuatkan mata aku berkaca2. makanya, aku terpaksa join. (konon2 terpaksa padahal rela.)
nak dijadikan cerita plak, AGM atau Annual General Meeting utk club BIZZCOM (cs224) juga diadakan pada hari dan masa yng sama. adoila... nape nak wat ari yng sama ni. tiket free ni mahal tau. rugi je kalo i xpegi. setelah ditimbang tara dan dianalisis masalah yng dialami, kami sepakat membawa berkat mengambil keputusan utk pergi ke dua2 majlis itu. terpaksa membahagikan badan kami kepada 2. ada sesiapa yng bleh tlg potong dan kemudian cantumkan balik x?
oh... klo ada pun, terima kasih sajalah. kerana kami tetap xdpt nak berbuat sedemikian. sbbnye, bile kami nak kluar sekejap dari panggung wayang tu (dewan aspirasi je), ajk tayangan ckp, kalo kami kluar, kami dah xbleh masuk lagi. sbb tempat duduk dah penuh. aik... dorng xbudget dulu ke nak sediakan sit utk bape orng?? main jual je ke tiket tu??? adoila.... so, atas alasan yng sedemikian rupanye, kami pun dgn terpaksa (rela ati) meneruskan menonton.
sedikit sinopsis dari cerita 'lu pikir la sendiri the movie' mengisahkan nabil yng berusaha bersungguh2 utk menyara keluarganya yng susah. adiknya yng masih bersekolah, bapanye yng sakit dan abgnya yng ketagihan dadah. walaupun begitu, nabil begitu cekal dan bertanggungjawap pada keluarganya. nak tau lebih lanjut, sila ke pawagam berhampiran anda pada 11.02.2010. (aku menjadi promoter sebentar ye.)
so far, cite ni best la. dah name pun nabil yng berlakon kan, memng la kelakar. n yng paling gempaknye, cerita ni bebuat di uitm s.alam. makanye, kami yng menonton di dewan itu menjadi teruja. hahahaha...
tapi ada jugak part2 yng sedih yng membuatkan nadia yng duduk kat sebelah aku menjadi diam dan kaku seketika. nadia, adakah awk menangis kerana sedih???? (tapi waktu tu nadia xnak mengaku yng dia menangis.)
dan, tayangan berakhir jam 11 malam. lepas tu, ada pulak cabutan bertuah utk orng2 yng bertuah. dan aku adalah orng yang TIDAK BERTUAH pada malam itu. kerana terlalu kecewa, kami pun pergi la minum2 dulu kat kedai buah sblah kedai photostat din. air dragonball plak xde. kecewa lagi.... dan makin kecewa bila nadia dan emieza order air jambu batu kecik, dia bagi yng cawan betul2 kecik. hahahaha.... aparah... salah order la. ah... minum je la. sharing is charing.. =))
dan, seperti biasa, picture akan diupload kemudian. harap maaf....

p/s: AGM, perlantikan ajk semua 100% budak junior. fuh, lega. terlepas beban aku. ok miss, sory xdpt attend meeting. i p tgk movie pun sbb i nak survey mcmaner dorng handle tayangan. so senang la i nak tlg nadia buat tayangan nanti. pasal presentation dinner tu, i jumpa miss later k. soorrryyy and tq. =))

3 comments:

Nadiene said...

haha,, aku suke AGM, bole bully freshie!

myee said...

freshie sume pompuan jek, xseronok gak...

miZz_nizZ said...

miss nk jumpe ko nnt!hahaha.ceh,cm aku knal je miss ko.hehe.sje nyibuk ni=P