Friday, February 5, 2010

lagi pasal gambang water park

hahaha... seminggu sudah berlalu. baru aku dapt upload pic2 ni. maaf la. walaupun sudah agak ketinggalan zaman, tapi aku tetap upload. sbb aku dah janji nak upload. janji mesti dikotakan. cume maaf sbb terlewat. (^^)

konvoi 3kereta. kat dpn tu kete myexara.

kami ditengah2. naik kancil. (cube tgk muke si driver yng control senyum. adoila... )

dan sikuning dibelakang....

gambar kami serombongan. dari kiri, memey, myexara, anin, nora, nadia, yuyu, shima, nana, aku dan emieza.

berhenti seketika utk breakfast. padahal dalam hati cepat2 nak sampai gambang (punye la xsabar.)

Setibanya di gambang. sangt teruja.

ketua rombongn membeli tiket. (sekepala dewasa rm19.90) maka, bagi yng xberkepala, masuk adalah percuma. wahhh.... takut...

kami dgn tiket yng telah dipakaikan oleh akak2 pekerja disitu. xreti pakai sendiri... (^_^!)

bergambar lagi sementara tunggu pintu masuk dibuka. huhuhu... teruja (^_^)

utk perhatian, air mineral sahaja dibenarkan bawa masuk. huhuhuhu...

pelambung biru yng sangt berat. huh huh.... (^_^!)

tgk muka aku yng happy giler tu. sumpah best...

main lumba kat tikar terbang ni. aku tersangkut masa nk turun. last2 jadi orng terakhir. (^_^!)

semua dah smpai. menunggu ketibaan aku. terasa menjadi orng penting pulak. ngeee....

main lagi sekali sbb xpuas ati dgn kekelahan tadi

akhirnya, dapat no 3.. (^_^) sedikit bangga disitu. aku xsangkut lagi. mean, bukan sbb faktor aku gemuk okay..

pegi ec mall, kuantan selepas berjimba2. muka aku tu muka mengharapkan duit jpa dah masuk....

myexara, saya tau la mamat tu nsem. tapi dia terlalu besar utk awk. tapi dia xterlalu tua utk awk. opsss.... (^_^!)

wah, boleh tahan mamat ni. sampai emieza pun tergoda jugak.

dan, akhirnya. mamat itu berjaya mengusha ketiga2 kawan2 ku. dah2. moh kite balik...

niat asal ke ec mall adalah untk lunch. walaupun agak lewat. muka aku, adalh muka terharu... huh huh huh... sangt malu ketika ini... (^_^!)

2 comments:

pudding pie said...

bestnyer kuar dgn member2

myee said...

memang bes pun...