Sunday, February 7, 2010

bergumbira

ari sabtu yng baru berlalu ni, kami budak2 fakulti sains komputer n math, uitm dungun telah pun menjalankan xtvt pertama pada semester ini. iaitu: sukaneka bersama bizzcom.
aktiviti ini adalah hasil kerjasama myexara dan nadia beserta ajk2 lain. aku yng tdo umah myexara dan nadia mlm tu, pagi2 lagi dah basah dek kerana tlg dorng isi air dalam belon. ada niat jahat disini kerana mahu membasahkan orng. lalu, diri sendiri yng basah dahulu.
bergerak ke teluk gadung jam 8.00pg dan bersiap sedia n menanti budak2 bizzcom lain yng belum bagun pagi. huhuhu... sile jgn pilih mereka sbgai calon idaman hati. (^_^)
bile dah mula panas, kami pun mulakan xtvt panaskan badan. dah panaas pun kene jemur dgn matahari. huhuhu... sbgai person in charge, aku pun xtau aku suh budak2 ni wat senaman apa tah. huhuhu... main buat je. asalkan aku kire sampai lapan. lalalala
lepas tu, bermula la xtvt sukaneka kami yng sangt la menjimatkan. tema sukaneka kali ini adalah low cost. ini adalah kerana xtvt ini TIDAK ditaja oleh HEP. huhuhu... maka, duit rm5 yng dicollect setiap orng adalah satu2nye budget yang digunakan. huhuhu...
antara xtvt yng dijalankan ialah:
  1. amik getah gune straw
  2. king kong
  3. pas-pas getah gune sudu
  4. isi air gune sudu
  5. buat titian paling panjang gune apa jer yng ada kt badan
  6. lastik botol (sile bangga dgn saye kerana kumpuln sayer jer yng dpt jatuhkn 2 botol. uh uh...)
  7. main meriam air...
kan.... semua alatan permainan diatas adalah bersifat low cost. apapun, kami tetap enjoy. (^_^) dan... dan... seperti biasa, pic akan diupload kemudian (sangt malu disini)

No comments: