Friday, January 22, 2010

resepi istimewa....

saat aku tulis entry ni, aku sgt2 sedey. ter'emo seketika kerana mengenangkan xsident yng berlaku tghari tadi. huh... dugaan.
tadi tghari aku masak mee lidi. korng tau x apa mee lidi tu? ramai yng tak tau mee ni. tapi aku memng suka gile makan mee lidi ni. lagi2 kalo mask pedas2. dalam family aku pn, semua suka makan mee ni. kalo balik kampung je, semua beli 2 ke 3 bungkus nak bawak balik umah sewa. sbb kat kl xpenah jumpa benda alah ni. kirenye ini makanan tradisi kami anak beranak la. hihihi....
berbalik semula pada kisah kesedihan aku ni, tadi masa nak makan makanan tersedap didunia tu aku saje je bawak masuk dalam bilik. sbb masa tu aku tgh layan game petville. huhuhu... mangkuk mee tu aku letak je kat lantai sambil menikmatinye dgn bersila. tgh leka main game n makan (jgn tiru habit yng sngt tidak baik ni.), tetibe tangan aku tersenggol nset yng aku ltak kat atas tilam. n.... clupppppp............................ masuk dalam mee aku. warghhhhhh........ tolong2, abis la nset aku ni.
n skng ni nset aku sedang membengongkan dirinye. huhuhu.... dah la tu, siap berminyak2 lagi. adoila..... sok terpaksa la g antar service kat dungun. moga2 cepat la die sembuh....

No comments: