Saturday, January 9, 2010

i cut my finger...

kisah ni sebijik mcm dalam cite raja bersiung. tengah leka potong fishcake n fishball nak masukkan dalam meehoon sup yng dah mula bergelegak kat atas dapur, dgn selamber je pisau tu potong tangan aku. sebenarnye aku yang potong sendiri tapi mengada2 nak salahkan pisau tu pulak. maafkan kami penunggu gua (wahai pisau...).
darah pun mengalir la dgn derasnye. hihihihi... sakit la jugak. terus balut tangan ni dgn towel n tinggalkan meehoon sup tu atas dapur. pas satelkan tangan yng luka tu, fishcake n fishball tu aku cuci n masukkan dalam sup tadi. hihihi... n hidangkan pada housemate yng lain. agak2 sok gigi taring diaorang kluar x? jgn smpai ketagih meehoon sup aku sudah. =))
tapi utk pengetahuan semua, dah seminggu balik dungun ni, hari2 pun masak meehoon sup. kalo xpun, masak bubur ala mcD gitu. hihihih... sbb tu je makanan yng paling simple nak masak n murah. lagi plak kenapa tah, ilmu memasak nasi atas dapur aku ni agaknye sudah hilang. sbb everytime aku masak nasi atas dapur je mesti hangit n berkerak 1inci (bukan pakai rice cooker tau). tu yang hari2 melayan meehoon sup n bubur mcD. =P

No comments: