Saturday, January 16, 2010

do nothing...

3hari cuti yng hampir berlalu ni aku habisi dgn tdo dan tdo dan tdo dan tdo lagi. sepuas2nye. kemudian aku menonton video dan video dan video dan video lagi. bile lapar pulak, aku masak dan masak dan masak dan masak lagi. begitu la berakhirnye cuti aku.
tetibe je.... baru aku teringat. eh... bukan aku ada asgnment ke yng kene buat? nak kene present next week? adoi la..... mcm ane bleh lupa ni. cop2.. keje apa ek? OSHA, Software Engineering and.... and... and.... tu je kan? yer... itu ajer. dan update nota2 utk subject sem ni.
ok.... kite buat satu2.
  1. mula2 cari bahan utk S.E dulu = done (collect pamphlet yang pegi IID tu utk submit report kat miss nik)
  2. cari bahan OHSA = domino theory - done
  3. cari malaysian SHE 1994 act = done
huh... so, kite simpan dulu n tgk2 skit. bile dorang dah balik baru kite start wat discussion. then, apa lagi yng harus dibuat?
sambung tdo..... yeah!!! good idea. k all... i want to continue my dream. ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz....

2 comments:

Qib said...

hehe
kuat tido boleh menjurus kepada gemokkk

Sharif Azreena said...

ish..... sangat sensitif ayat itu. xpe2. petang ni g joging tepi pantai. nak ikot?