Monday, January 11, 2010

botak..... lagi...

entry pasal botak jugak aku nak tulis. mungkin ke aku ni obses sgt dgn botak atau kerana rambut aku yng botak? ups.... tidak2. ini tiada kene mengena dgn rambut aku yang kian tumbunh dgn sihat. =)) hehehe... tapi bukan pasal botak rambut tau. ni pasal botak yng lain.
tayar moto yang dah botak. skuter ego nadia yng aku usung p class tu akhirnye membotakkan dirinye sendiri. tapi xpe2. hujung minggu ni, aku tong2 duit dgn nadia p ganti tayar baru. risau gak la bawak moto tu mcmtu. almaklum la, skng kan tgh monsun. hujan panas xtentu hala. bukan aku nak salahkan hujan. hujan tu rahmat. tapi klo bawak moto tayar botak time hujan2 mcmni, memng la sgt2 merbahayakan diri sendiri. dan jugak orng lain. liabiliti tu. =))
esok aku nak ke s.alam for attending IID, Invention Innovation and Design. kat uitm shah alam. balik cni ari rabu. kitorang tdo kat chalet bukit cerakah. huh.... katanye kat ctu banyak antu. yeke? akak dayang la ckp. kawan die bawak studnt tdo ctu. pastu malam2 ada antu penanggal follow dorng dari surau ke chalet. wahhh... gile scarrryyyy. adakah aku mampu hadapinye?
mama awal2 pesan, "adik bawakla surah yasin, baca kat sana. solat jgn tinggal. jgn seronok2 sgt kat tempat orng and blabla bla bla....." ibu mana yng tak risau oi.... oh mama, ure the best'es. apa2 pun, wish me luck. berlindung pada Allah, insyaAllah xde yng kacau. =))

p/s: sakit tu datangnye dari Allah dan die juga yng sembuhkan dari segala penyakit dgn izinNya. berdoalah padaNya beserta usaha. =)) - usaha - teringat pada motivasi Dr. Fadhilah Kamsah dalam buku "petua membuat orng jatuh cinta"

No comments: