Thursday, December 10, 2009

what's going on???

aku pun xtau nak post pasal apa. yng penting, saat ni, aku cemas n dlm nazak. menunggu result peksa kuar jam 10 mlm ni. harap2 la aku xgagal.

aku pun xtau nape aku makin hanyut dlam dunia kealpaan ni. seronok dgn keseronokan yng aku cipta sendiri tanpa aku sedari, aku mula lupa yng aku ni student. aku ingt lagi, masa dulu, aku beria2 nak sgt smbung ijazah ni. tapi bile aku on prosess amik degree, aku leka lagi. mcm masa diploma dulu.

selalu ponteng class, selalu tdo dlm class, n last minit buat home work. kenapa ek? kurang semangt atau kurang kerajinan? kurang motivasi diri.

sometime, i hate myself. aku less confident, pemarah, ego. but sometime, aku baik sgt2. aku macm bermain dgn emosi n perasaan yang aku sendri xtau apa dia. marah pada benda yng xpasti. entahla...

cuma kali ni aku betul2 berharap aku dpt lulus exam kali ni. aku bernazar puasa selama 1minggu utk itu. semoga Allah mendengar doaku. amin.....

No comments: