Monday, December 7, 2009

tiger and lion...

dia asyik nak main kuda kecik ni...
zirafah yng cantik
gajah yang besar
lion ni tgh tdo... syyyyyuuuuuuu.....
camel is unta
ni bukan kami dalam akuarium. tapi akuarium yng dalam kami. we are the mermaid.. lalalala
tgk telinga kuda ni. cute...
burung bangau tdo dgn berdiri atas 1 kaki. hebatkan...



tiger is rimau....
lion is singa...

smlm p zoo. best sgt2. main ngan kuda padi, tgk singa laut wat persembahan. tiket masuk rm20. aku p ngan dia naik kete. dekat sgt dgn umah aku. dlm 5minit dah smpai. siap bawak bekal lagi tu. aku masak nasi, kerang rebus, ayam goreng sambal kegemaran dia ngan smbal petai.
smpai2 je dalm kol 11 tu, terus dia ajak makan. aku gelak je. ingatkan nak makan tghari. kami makan sama2. makan 1bungkus je. 1 bungkus lagi simpan tuk petang. pstu jalan2 dlam tu. tgk zirafah, elephen, babon, raccon, cat stone, tiger, lion. seronak sgt2.
yang paling best tgk bad (singa laut). cute sgt2. dah la bijak. dia main bola n teguk2 tgn. cantik. tetiba rasa macm nak keje kat zoo. hehehe. dlm kol 2 dah abis round 1 park tu. pastu dia ajak makan lagi sekali. biar betul perut dia ni. hehehee.. tapi aku layan kan jugak dia makan.
pas makan kitorng balik. p jj kat wangsamaju dulu. makan yougart n jalan2. pastu balik umah. best sgt2 kuar smalm. tg sanyang. i love u so much....

No comments: