Monday, October 5, 2009

masuk hospital





padah makan banyak kot. xpasal2 kawan aku kene masuk 'hotel' yng paling murah kat dungun ni. rm 3 utk 1mlm. hehehehe... including breakfast, lunch, tea time and dinner. sian aku tgk. terkejut gak dgr nadia masuk sepital. sbb 1 day bfor dia masuk spital tu, kitorng g raya sama2. so kire, aku makan apa yng dia makan. sib baik bukan aku yng masuk spital. scary gile aku tgk hospital dungun ni. hehehehe...
old skool gile 'hotel' tu. wad dia cume 1 tingkat n kayu. dalam 1 wad tu plak sumbat dalam 20 katil. tgk orng2 ni sakit, aku rasa seram gak. takut. buatnye misi n doc kat ctu semua garang2 n x mesra pelanggan. lagilah takut nak duduk kat ctu.
toilet n bilik air kat ctu lagi la scary. tobat la kalo aku yang masuk spital. confirm aku xmo mandi n kencing. hehehehehe...
anyway, nadia dah pun kluar tghari tadi. bukan main happy lagi dia. kuar2 terus ajak makan kfc. huhuhu..

No comments: