Friday, August 21, 2009

Tersebut la kisah.......

kes ni terjadi sebulan yang lepas. Tarikh dan masa kejadian, aku kurang periksa. Masa aku kuar dari rumah nak p class, aku dgn slumber je sarung sandal aku yng color belang2 merah biru. Murah je aku beli. Rm 7 kot xsalah. Beli kat pasaraya ten2 je. Hehehehe...
Aku xsedar palk bile masa aku tersarung sandal kawan aku. Sesampai je kat gate uitm tu, baru le aku sedar yang aku pakai sandal sebelah lain. Wa.. malu siot. Tapi macam biasa, aku slumber je masuk kelas dgn sandal seblah lain. Hehehe... yang memalukan tu, obviously nampak aku pakai sbah lain sbb sandal tu kaler itam. Ekekekeke.... dah la besar. Hahahahahahha..... tapi aku wat xtau je smpai la abis class. Hihihihihi


Nak dijadikan cerita plak, smlm kawan aku pun ditimpa incident yang sama. Hahaha.... aritu punye la dia gelakkan aku gile2. Nama kawan aku itu dirahsiakan demi menjaga imej beliau. Hehehehe.... so, moral of my story here : don’t ever2 gelakkan orng if something yng memalukan terjadi coz, its will back to u... =)


yang ni adalah pasangan sandal yang dipakai oleh beliau. =)
kalo korang perasan, sandal yang ada corak2 tu la yng aku pakai dgn sandal belang2 aku. hahahaha....

2 comments:

luv5ruz495 said...

hahaha...poyo r ko..

Anonymous said...

aku pon penah jadik gak cmni, tp time tu kai sliper toilet yg murah tu. sebelah aku pakai kaler biru, sebelah aku pakai kaler merah. hehehhe.