Sunday, August 16, 2009

pose dah dekat

lagi bape ati lg masuk ramadhan. mean, dah nak raya la ek. yeyeye... xsabar nak raya. tiket raya dah pun beli masa cuti h1n1 aritu. hihihihi
aritu, kuar berita yng campus uitm nak tutup utk 1 sem ni pasal kes h1n1. tapi tu semua rumours je. biasa la. ni mesti kes budak2 yng malas nak belaja ni. hehehe... taunye nak cuti je.
dia demam. risaunye aku. hope xde pape la. xg hospital lagi tu. sbb dia xlarat nk p sendiri. kawan2 umah dia plak xde kat umah mggu ni. siannye dia. xde sapa yng tlg jaga. risaunya aku.
sayang, get well k. i need u syng. i love u

No comments: