Friday, May 22, 2009

my holiday...

aidid dgn bolanya....
aidid n "nene"

aku n mama odw to s.alam

abis dah exam 7hb lepas. hehehe... abis je exam, terus kemas2 nk balik muar. nak jumpa mama. rindu gile. dah lama xbalik. nak sambut mama day.

10 hb, aku n mama p s.alam. nak jumpa aidid. smbil nak sambut mama day. sampai2 je akak dayang jemput ngn abang mie n aidid. pastu jumpa akak jat plak kat sek. 2. pastu p PAS nak beli barang hantaran akak jat.

masa p shoping tu, aidid main lari2. seronok sgt tgk dia. dia dah pandai ckp da. n yng paling comey, dia da pandai ajuk ckp upin ipin, "betul betul betul".

malam, kitorng ramai2 p makan ikan bakar. aku, mama, aidid, akak jat, akak dayang, abg mie, abg niza n dia. mula2 ingt nak p kat tanjung harapan kat klang. tp, semua lauk dah abis. ramai sngt. mungkin sbb malam ahad n kebetulan mama day. tu yng sold out. hehehe. then kitorng p mkn kat "yok mampir", area klang gak. makan kat ctu ok gak la. cume macam kotor skit. tapi murah la berbanding kat tnjung harapan tu. hehehe... akak tak puas ati sbb bill xsmpai rm200 pun. hahahhahaha.... sbb aku budget rm300. rezeki aku la.

pastu, ari rabu balik muar semula. malam ahad, mama wat kenduri doa selamat. utk akak jat yng nak kawen n mama yng dah semakin sembuh. aidid happy sgt sbb ramai kawan. dia main je. hehehe...
sian aidid. akak dayang nk p kursus 6bulan. abang mie plak kursus 3bulan. dia kene tinggal kat umah atok n nenek dia. mula2 turn nenek melaka. pas majlis akak jat, mama plak jaga dia. macm2 mama beli kat dia. beli ball sampai 5. hehehe.... aidid panggil nenek dia, "nene". hehehehe....

video

video

No comments: