Sunday, March 1, 2009

weeding

aku dapat msg dari mila. dia nak kawen 30 mei ni. erm... tahniah. alhamdulillah, apa yng mila harapkan insyaAllah akan jadi kenyataan. aku doakan kau bahagia dgn suami tercinta. Semoga hidup sentiasa gembira dan tabahlah mengharungi suasana baru sebagai suami isteri.

aku sentiasa doakan kau, mila.

Mila, classmate aku masa skolah menengah dulu. orngnya kecik je. comel sngt. bestfriend aku. aku masih ingat masa pertama kali jumpa dgn mila. aku ingatkan dia seorng yng sombong. tapi bile dah mula rapat dgn dia, aku rasa selesa sgt. seorng yng tabah dan periang. mila jugak banyak cakp. hehehe... tak bosan dgn dia. rindu sgt kat mila. dah lama tak jumpa.

kali terakhir aku jumpa dia, masa dia tunang. aku datang dgn dia. masa saat2 sedang berbahagia dulu. =(

anyway, mila, aku doakan mila sentiasa bahagia. insyaAllah aku datang majlis mila nanti. aku tak nk lepaskan peluang utk melihat kau dihari bahagia. =)

once again, tahniah...

No comments: