Saturday, February 28, 2009

stress...


aku stress sgt. ptg smlm, aku amik bas ke kuantan. tah apa gile pun aku xtau. aku p kuantan sengsorng dgn xada hala tujuan. aku takut n sedey. i need someone. smpai kuantan dah malam, aku terus amik teksi. aku ckp, nak p hotel mana2 je yng murah. aku pun xtau nape aku buat macm ni. sampai kat bilik hotel, aku terus mandi n menagis. habis bantal tu basah kena airmata.

esoknya, aku bagun pagi, aku rasa tenang skit. aku terus balik semula ke Dungun. malam ni ader bbq. aku cuba jadi happy.

tapi secara xsengaja, aku dah lukakn seseorng. kay nyanyikan lagu utk aku. lagu sedey. aku jadi sedih sgt. aku baling dia dgn wallet. aku tau, kay sedih n marah aku buat kay macam tu. maafkan aku, kay. aku lost control. i'm so sorry.


masa bbq pulak, sara ajak jalan2. sara tanya kenapa malam aritu aku menangis. aku tak sngka sara dgr aku menangis. aku cerita pada sara pasal apa yng dah berlaku tentang dia. sara tenangkan aku. tq friend. tq for being with me.

No comments: