Saturday, February 28, 2009

stress...


aku stress sgt. ptg smlm, aku amik bas ke kuantan. tah apa gile pun aku xtau. aku p kuantan sengsorng dgn xada hala tujuan. aku takut n sedey. i need someone. smpai kuantan dah malam, aku terus amik teksi. aku ckp, nak p hotel mana2 je yng murah. aku pun xtau nape aku buat macm ni. sampai kat bilik hotel, aku terus mandi n menagis. habis bantal tu basah kena airmata.

esoknya, aku bagun pagi, aku rasa tenang skit. aku terus balik semula ke Dungun. malam ni ader bbq. aku cuba jadi happy.

tapi secara xsengaja, aku dah lukakn seseorng. kay nyanyikan lagu utk aku. lagu sedey. aku jadi sedih sgt. aku baling dia dgn wallet. aku tau, kay sedih n marah aku buat kay macam tu. maafkan aku, kay. aku lost control. i'm so sorry.


masa bbq pulak, sara ajak jalan2. sara tanya kenapa malam aritu aku menangis. aku tak sngka sara dgr aku menangis. aku cerita pada sara pasal apa yng dah berlaku tentang dia. sara tenangkan aku. tq friend. tq for being with me.

Thursday, February 26, 2009

this tears can't stop

aku cuba lalui permulaan hari ini dgn kekuatan. aku bagun dgn tangisan. aku harus hadapi hari ini dgn kekuatan.

aku tak mampu tersenyum. kesedihan dan kekurangn diri ini melemahkan aku. aku rindukan dia.

aku kuatkan diri utk pergi klas. airmata ni tak mampu berhenti. sepanjang perjalanan aku menangis. Ya Allah... kuatkan la hatiku. airmata ini tetap aku tak mampu tahan walaupun masa lecturer memngajar. Ya Allah, berilah aku kekuatan. ketabahan utk menghadapi ujian Mu...

aku teringatkan mas. aku nak jumpa dgn mas hujung minggu ni. dapatla aku lupakan apa yng sedang berlaku. tapi mas ada program lain. Aidil nak datang j.b. terpaksala aku batalkan niat aku. mas, apa kau kau lalui dulu, kau dah dapat harungi. doakan aku dapat harungi semua ini.

Wednesday, February 25, 2009

What i really want, i'll lose it

aku terlalu kecewa dgn apa yang terjadi. mungkin ke aku ni tak tau bersyukur? ataupun aku marah pada kenyataan? semua yng terjadi ni adalah ketentuannya. aku cube utk terima. setiap kali itu jugaklah aku cube kuatkan diri. Allah tak berikan apa yang kite inginkan sbb itu bukan yang terbaik utk kita.
aku kalah pada kekurangan diri aku sendri. macamane aku nak lalui semuanya? dgn kelemahan ini, mungkin ke aku akan tetap terhukum dan dihukum lagi?

Dia pergi dari aku tanpa kerelaanya sendri. kenapa aku harus dihukum sebegini? dia syangkan aku dan aku syngkan dia. tapi keluarga dia tak restui hubungan kami. dia ditunangkan dengan pilihan keluarga. aku tak snggup mengganggu dia lagi. aku harap dia berbahagia dgn pilihan keluarganya.

Awak, biarpun kita tak bersama. saya hargai setiap detik perkenalan kita. terima kasih kerana sentiasa menyokong saya selama ini. memberikan saya semangat dan kekuatan. kejayaan ini milik kita. saya hargai setiap saat bersama awak. biarpun sekejap tapi awak membantu saya utk mengenal kehidupan ini. memberi sya kekuatan dalam diri. keyakinan pada hidup ini. terima kasih. semoga awak sentiasa berbahagia.